Նպատակը՝ Թումանյանական ստեղծագործությունների միջոցով զարգացնել սովորողների բանավոր և գրավոր խոսքը, մտածողությունը, ստեղծագործական երևակայությունը, արտահայտվելու կարողությունը։
Խնդիրներն ՝
- Բանավոր խոսքի զարգացում (պատմել լսած հեքիաթը, պատմությունը, կարծիք, վերաբերմունք արտահայտել հերոսի, արարքի վերաբերյալ, պատճառաբանել սեփական կարծիքը, թվարկել պատմության դեպքերն ըստ հերթականության, պատասխանել ծանոթ ստեղծագործությանը վերաբերող հարցերին).
- Գրավոր խոսքի զարգացում (նամակներ գրել հեքիաթի, պատմության հերոսին, ավարտել կիսատ նախադասությունները, լրացնել նախադասության մեջ բաց թողած բառերը).
- Ստեղծագործական մտքի զարգացում (նոր ավարտ հորինել հեքիաթի համար, փոխել հեքիաթի ավարտը).
- Մեդիահմտությունների զարգացում (ստեղծել դասարանական-ընտանեկան աուդիոգրքեր, էլեկտրոնային ընթերցարաններ, տեսանյութեր).
- Ինքնուրույն աշխատելու հմտությունների ձևավորում.
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում.
- Հաղորդակցական հմտությունների զարգացում
- Համագործակցային հմտությունների զարգացում (թատերական -խաղ-ներկայացում-բեմադրություն)
ՃԱմփորդություններ
Հ Թումանյանի տուն֊թանգարան
Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոն
Ստեղծագործությունների ցանկ
- Իրիկուն
- Ծիտիկի օրորը
- Աշուն
- Տերևաթափ
- Մի բաց նամակ ամենքին
- Ծաղիկները
- Կացին ախպերը
- Անբան Հուռին
- Սուտասանը
- Երեք խելոք մի հին տաշտով
- Ուրագ ու սղոց
- Մարտ
Ընտանեկան նախագծեր. « Թումանյանը և մենք » ուսումնական նախագիծը շարունակվում, տեղափոխվում է ընտանիք՝ ներառելով սովորողի ընտանիքի անդամներին: Ընտանիքում ստեղծվում են թումանյանական տարբեր տեսակի ներկայացումներ, ընթերցումներ, որոնք մեդիայի շնորհին հասանելի են դառնում բոլորին: