Posted in Մայրիկի օրագիր

Դավիթ Վարդանյան

Ողջույն, ես Դավիթն եմ։ Ծնվել եմ 2021 թվականի հուլիսի 29-ին։ Իմ ընտանիքը բաղկացած է 4 հոգուց․
Հայրիկս՝ Ասլանը,
մայրիկս՝ Լուսինեն,
եղբայրս՝ Եղիշեն և ես։
Սիրում եմ, երբ մայրիկիս ու եղբորս հետ դուրս եմ գալիս զբոսանքի, լոգանք եմ ընդունում և խաղում եմ եղբորս հետ։ Շատ ուրախ եմ, որ ունեմ եղբայր, որովհետև եղբայրս ինձ հետ խաղում է ։
Այժմ ատամիկներիս ծկթման շրջանում եմ գտնվում, շուտով կունենամ իմ փոքրիկ ատամիկները։
Սիրում եմ քնել ցերեկը, իսկ գիշերը ես սիրում եմ, երբ խաղում եմ հայրիկիս և մայրիկիս հետ։

Հեղինակ՝

Բարի գալուստ իմ մեդիադաշտ : Ես Լուսինե Հակոբյանն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Մանկավարժական համալսարանը։ Մասնագիտությամբ դասվար եմ։ Շատ եմ սիրում մասնագիտությունս։ Աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Երգում եմ Հարություն Թոփիկյանի Ուսուցչական երգչախմբում։ Հուսով եմ` բլոգս ձեզ դուր կգա և այստեղ կգտնեք հետաքրքիր նյութեր ։

Թողնել մեկնաբանություն